06 Eylül 2006

Ayda Bir

Gene ayı geçirdiğimize sevinemedik. Pazartesiyi salıya bağayan gece, üç-üç buçuk dolaylarında gene kriz geçirdi. Çok ağır değildi, 10-15 saniye sürdü. Üzücü tarafı, kalkıp ortalıkta dolanırken benim onu çıkartmamı beklemeden her yere çiş yapması, hatta sonra balkonda kaka yapması. Dışarı çıkarttım, gene çiş yaptı, eve girdik, çiş yapmaya devam etti. Bu köpek, doğduğu günden beri bir kere olsun ev içine çiş yapmamıştır, deli gibi sıkışsa da. Bu durum beni çok endişelendiriyor, nedenini de anlayamıyorum. Çiş biraz abartı, koku salıyor desek daha doğru ama olsun. Evin her odası krizden sonra işaretlenirse sonra ne olacak.
Sevindirici olan ise krizin yirmidört saat içinde tekrarlanmaması. Şimdilik tek seferde kaldı.

Tabii Mysolin'i sabah akşam 2,5'a çıkarttım.

Hiç yorum yok: