01 Ağustos 2006

Bir Ay+2

Dün gece sabaha karşı saat dörtte ve bugün (gece, on bir sularında). Dün gene kaka yaptı. Bugünkinde heniz bir şey yok. Uyuyor. Son defaki bana biraz şiddetliymiş gibi geldi ve bu sefer krizin geleceğini 2 dakika önceden haber verdi. Yüzünü koluma yaslayıp ağzıyla sanki susuz kalmış ya da acı bir şey yemiş gibi hareketler yaptı. Gözleri de tuhaftı. Huylanıp hemen dondurmasını getirmek üzere koştum ki kasıldı.
Evet, birilerinden vanilyalı dondurmanın çok iyi geldiğini duymuştum. Şimdi dolapta hep bulunduruyorum.
Son zamanlarda yoğurt vermiyordum. Yoğurttan sıkıldı gibi gelmişti. Yarından itibaren yemeklerin üstüne gene bir kaşık yoğurt konacak.
Ayrıca ilacı da sabah akşam 2'şere çıkarttım.
Geçen seferlerden farklı olarak sokakta fazla gezmek istemedi. Çiş yapıp hemen eve yöneldi. Yalnız kötü bir alışkanlık: Neden bilmiyorum krizden sonra, hatta sokakta gezdikten sonra mutlaka evin bir köşesine çiş yapıyor, daha doğrusu koku bırakıyor. Acaba neden? Bir de benden kaçmak bir yana aksine benim peşimden hiç ayrılmıyor.

Hiç yorum yok: