13 Nisan 2006

18. gün

26 Mart'tan bu yana eğer 18 gün geçmişse ve bugün 13 Nisan'sa 18. gün gene kriz geçirdi. Cümle biraz bozuk ama canım da sıkkın. Gece kaçta vw ne şiddette kriz geçirdi, bilmiyorum, beni o huzursuz dönüp durmalarıyla uyandırdığında saat 4 civarıydı. Gene bahçede dolaştık. Sonra içeri girdi, sonra tekrar dışarı çıktı ve gene kaka yaptı. Gece dışarısı da öyle güzeldi ki... Bir bülbülümüz var, öyle güzel şakıyordu ki...
Gene plegil verdim, uyuduk. Sabah gayet iyiydi. Sonra biz dışarı çıktık, işimiz öğleden sonraya kaldığı için eve döndük. İyi ki de dönmüşüz, saat 11'de gene kriz geldi. Bayağı şiddetli. Ağzı gene köpürdü ve gene çiş kaçırdı. Kendine gelmesi uzun sürüyor, öylece yatıyor, kalkınca da ayakları birbirine dolanıyor. Gebe bahçede gezdirdim. Bu kez kaka filan yapmadı. Reçele gene plegil karıştırıp verdim, bol da yoğurt...
Sonra biz gene evden çıkmak zorundaydık ama herhalde kriz falan geçirmedi yoksa evden belli olur diye düşünüyorum.
Peki ama bundan sonra ne yapacağız, on evde nasıl yalnız bırakacağız. Krizler daha çok akşamüstleri ve gece geldiği için gündüzleri nispeten rahattım...
Mysoline'i sabah akşam birer vermeye karar verdim...

Hiç yorum yok: